۳ پاسخ

من دارم تازه استفاده میکنم دخترم کبود وزن داشت دکترش نوشته

اشتها آوره

من دختر اولم رو دکتر متخصص براش نئو زینک داد خوب بود
ولی حتما اول از دکتر بپرسین

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد