۶ پاسخ

منم نمیدونم بزنم یانه
میگن بعدش تب و لرز داره😥

واسه ایمنی بدن خودت و جنین واجب بوده هم اینکه احتمال عفونت بعد زایمان کم میکنه

اگه سزارین بشی چون زخم باز هست میگن خطرناکه برای کزاز قبلش باید واکسن بزنی

هر ده سال تو هر شرایطی باید بزنی ...
سیستم ایمنی رو‌بالا میبره

منم نزدم

هیچی ولش

سوال های مرتبط