بهداشت بری میزنن منم امروز زدم
باید قبل زایمان بزنی چون مهمه من ۲۷هفته میزنم
من بهداشت گفت بزن بعد از دکترم پرسیدم دکترمم گفت حتما بزن رفتم زدم
به بهداشت بگو
اگه ده سال از زدن واکسن قبلیت گذشته باید واکسن کزاز بزنین
از هفته ۲۸تا۳۴بنظرم وقت باشه
باید بزنی حتما بزن
واکسن کزار هر ده سال ی بار اگ نزدی اول ب دکترت بگو چون ماهت بالاس ببین اجازه زدن میده اگ داد برو بهداشت بزن
اگه ۱۰ سال از زدنت گذشته باید بزنی .بهداشت بری خودشون میگن
چندسالته ؟ اگه ۱۰ سال از اخرین تزریق واکسنت گذشته باید بری بهداشت برات بزنه
به بهداشت بگو میزنن واست
منم نزدم دکترم گفت وقتش گذشته ۳۱هفته که بودم پرسیدم
برای من بهداشت زد
منم نزدم نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.