خانمامن فشارم ۱۳ است برای بچم خطرداره

۳ پاسخ

منم همیشه ۱۳ یا ۱۴ هست دارو میخورم

بله ضرر داره حتما کنترل کن نمک مارخونه ای نخور اصلا نمک دریا بخور تنظیم میشه فشارت

منم همینم😔رو ۱۴ ۱۵ هم میره
ولی قرص میخورم،پناه بر خدا انشاالله که چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری