فشارم ۱۳ رو ۸
چی بخورم بیاد پایین
تا فردا برم دکتر

۱۳ پاسخ

اگه از روال همیشگیت یدونه بالاتره مشکلی نداره.
استرس نداشته باشی و چیز قندی نخوری اکی میشه

۱۳ روی ۸ بالا نیست که بارداری دیگه طبیعیه

من تا چندوقت تو خونه فشارم خوب بود تو مطب بالا بود دارو هم مصرف نمیکردم چون فکر میکردم فشارام تو خونه نرماله،نترس عزیزم یه شب چیزی نمیشه آبغوره سیر اینا فشارو یکم‌پایین میارن اگه میتونی بخور،سیر رو تو گوگل سرچ کن بد نباشه استرس الکی نگیر عزیزم

اگ دستگاه داری خونه هر ده دقیقه چک کن

عزیزم نمک حذف کن مایعات زیاد بخور استراحت کن هر ده دقیقه یبار فشارت بگیر نشسته ببین فشارت چنده

خیار،گوجه اینارو بدون نمک بخور. کلا دیگه نمک از غذات حذف کن

۱۳ بالا نیست که🙄

یک حبه سیر خام رو چهار تیکه کن دونه دونه مثل قرص با آب بخور

خیار بخور بدون نمک قرقروت اگ داری اونم عالیه

چون بارداری برو دکتر الان حتما

ابغوره

فشار خیلی خطرناکه

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی