دوستان این حجم از ریزش مو طبیعیه دارم میترسم دیگه

تصویر
۲۰ پاسخ

من از شير گرفتم خوب شدم

حنا بزار کم‌میشه

من دارم من شیر میدم میگم از شیر ولی گر شدم

برا من سه برابر آینه کچل شدم 🙂

ببین من تیرویید دارم ریزش مو شدید دارم... حتما آزمایش چکاپ بده

اگه موهات خیلی بلنده طبیعبه. ولی اگه نه غیرطبیعی. ویتامین بخور

طبیعیه منم اینطور بودم الان خوب شدم مال بعد زایمانه

منم موهام همین قدر میریزه😩

دقیقا منم همنقد میریزه خیلی ناراحتم

منم همینجوریم

منم همینم یعنی از مجردی تا الان

خیلیه
مولتی ویتامین یا زینک پلاس خارجی و قرص اهن حتما مصرف کن و یا اگ میتونی قرص هیرتامین بگیر بخور
فیتونگیری ک اصلش پیدا نمیشه

مولتی بخور عزیزم اگر شیر میدی مولتی مخصوص شیردهی بگو داروخونه میده

ن اصلا طبیعی نیس . فیتو مصرف کن و دکتر هم حتما برو

عکست خیلی آشناست😂 منم چند وقت پیش همچین چیزی گذاشتم
ببین تو بارداری موها نریخته
حالا یهو همش باهم میریزه
بین ۲ تا ۴ ماهگی شروع میشه
مال خود من دقیقا اخر ۴ ماهگی شروع شد
دیگه بستگی داره برای بعضیا تا ۱ سالگی بچه هم ادامه دارع
میتونی مولتی ویتامین‌های شیردهی و اینجور چیزا بخوری
من خودم الان که دخترم ۶ ماهشه حس میکنم نسبت به ۴ ماهگی کمتر شده

تیروییدتو چک کن حتما

وایی خیلیه
من تازه شامپومو عوض کردم تقریبا قط شده
مال من یکم از این کمتر بود

الهی بنظرم زیاده

قرص هیرتامین مصرف کنید

طبیعی نیست

سوال های مرتبط