منم ابروهام مژه هام میریزن
من موهام به شدت داره میریزه دست میکشم گوله گوله میاد
فقط قرص فولیکوژن عالیه
ریزش مو و ابرو به کنار من ریزش مژه و موی بدن هم دارم
یعنی دگ مویی نمونده برام☹️
من همینجور گلوله گلوله موهام میریزه چه خبرررره
وای منم دارم نمیدونم سربچه اول اینجوریی نبودم
-ازمن موهام خیلی میریزه چون تو بارداری تیروعید داشتم گفتن شاید الان هم داشته باشم برام ازمایش نوشتن ڭفتن جوابش رو بیار اگه داشتی دارو بدیم بخاطر کم خونی هم گفت میشه
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
برا منم میریزن
کاش موهای اونجامون میریخت🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
قرص یونی زینک بگیر حتما بخور تا خوب بشه منم اینجوری بودم
امکان داره به خاطر کمبود ویتامین دی یا اهن باشه بررسی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.