۱۴ پاسخ

بلی من هم میریزونم درحد لالیگا🤣

من دو ماهه همینجوری دارم پیش میرم🤨😐

عزیزم من شیر هم نمیدم همینقدر چه بسا بیشتر میریزه
بعد زایمان طبیعیه ریزش مو نگران نباش دوباره جاش سبز میشه

وای منم نمیتونم موهام باز بزارم ی دقه 😭

یا خدا
چقدر زیاد
این اندازه کل موها منه
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
منم ریزش دارم
البته فکر کنم داره کمتر میشه
فکر کنم هرچی بریم جلو تر کم تر بشه

وای منم موهام در همین حد میریزه کل خونه زندگیمون و مو گرفته🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

برو دکتر آزمایش بده ویتامین بدنت کم شده

بیونین بزن

منم همینم
نزدیکای ۶ ماهگی خیلی کمتر میشه و موهای قبل در میاد تقریبا

منم همینقد می‌ریزه موهام

برو پست های منو ببین،عین همینو گذاشتم پرسیدم چکار کنم😄

من بهت این نوید میدم که قطع میشه ...مال منم خیلی می‌ریخت الان یه هفته اس از نصف هم کمتر شده امیدوارم دوام داشته باشه

حداقل صاف صاف نگهشون دار ببر بفروش🤣

ما هم همینه خواهر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل 💜 مامان قند عسل 💜 ۱۶ ماهگی
مامان دختر پسرم♥️✨️ مامان دختر پسرم♥️✨️ ۱۲ ماهگی