۵ پاسخ

ربطی به شیردهی نداره من شیر نمیدم اما ریزش دارم به خاطر تغییرات هورمونی بعد از بارداری و زایمانه

زینک بخور عالیه

تا شیردهی تموم شه

من از سه ماهگی شروع شد ریزش الان بهتر شده خیلی کمتر شده داروی چیزی هم نخوردم اگر زیاد میریزه موهات برو دکتر مکمل بده بهت

اون مارو میکنه
البته کنترل
🤨

سوال های مرتبط

مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی
مامان دختر پسرم♥️✨️ مامان دختر پسرم♥️✨️ ۱۲ ماهگی