ربطی به شیردهی نداره من شیر نمیدم اما ریزش دارم به خاطر تغییرات هورمونی بعد از بارداری و زایمانه
زینک بخور عالیه
تا شیردهی تموم شه
من از سه ماهگی شروع شد ریزش الان بهتر شده خیلی کمتر شده داروی چیزی هم نخوردم اگر زیاد میریزه موهات برو دکتر مکمل بده بهت
اون مارو میکنه
البته کنترل
🤨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.