از چند هفته تو درمانگاه ضربان قلب نینی میگیرن

۵ پاسخ

16 هفته رفتم گذاشت

من بهداشت 16 هفته رفتم گذاشت ولی دکترم گفت بعد از انومالی

20به بالا

فک کنم ۱۷ ۱۸ به بعد

۲۰ معمولا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه از طرف خدا مامان هدیه از طرف خدا هفته هجدهم بارداری
مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یکی یدونه💙🌊 مامان یکی یدونه💙🌊 هفته بیست‌وهفتم بارداری