بچها لپ بچم رگ رگیه طبعیه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

وای یا خدا چه سوالی میپرسی آره واسه بچه منم هست

سلام مامانامن دخترم داره میره تو۶ماهه اولین غذای کمکی چی بهش بدم

عزیزم خدا حفظش کنه انشالله سالم سلامت باشن

آره طبیعی هست ایناپوستشون نازک هست موی رگ هاشون پیدا هست بزرگ که بشه برطرف میشه زیاد هم نبوسینش

عزیزم دخترمنه همینجوری هست روم نمیشه کلاه نکنم سرش همه بهم میگن دخترت کچل هست نکنه مودرنیاره عصبی میشم میترسم

خانمهای عزیزم من دخترم الان ۵ماهه هست موهای سرش درنمیاد چکارکنم موقع بدنبا اومدن خیلی مونداشت بنظرتون موهاش درمیاد

ولش کن بچه رو 🤣
بچم سفید چکارش داری ☹️🥲

پسر منم...

برا منم پاهاش هس فقط

طبیعیه

برای دختر منم هست

منم با ۲۸ سال سن همینم

ارررره

برا پسر منم هست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی