وزن دهی نان دو بیشتر یا سوپرامیل دو

۳ پاسخ

من یک ماهه سوپرامیل میدم وزن دهیش خوبه نان هم یه بار گرفتم دادم یبوست گرفت دیگه ندادم

نان من میدم راضیم خیلی

سوال منم هست میحوام بعداز تروویتال بین نان و سوپرامیل یکیش رو انتخاب کنم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی