خانوما سونو انتی ضربان ۱۶۲ بود جنسیت چی میتونه باشه؟

۱۰ پاسخ

من سونوقلب۱۶۸بود
سونوانتی۱۴۲اومده بودپایین
دخترم هست

من دختر اولم170
دختر دومم 140

ربطی نداره عزیزم
من ۱۶۹دختره

دختر167 بود برا من

برامن ۱۵۹پسر

برای من ۱۶۶ بود پسر

ضربان قلب اگه بالا باشه دختره اگه پایین باشه پسره ولی عدد دقیقشو نمیدونم

از من 164 بود

ربطی ب جنسیت والا نداره🙄

ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری