بنظرتون من الان وقت دکتر قلب دارم بهم میگ سزارین یا طبیعی باشم؟
تکون نخورم بنظرتون بچه همینجوری بمونع🤣
احتمالا داره میچرخه بدموقع رفتی سونو 😅😅 کارش نصفه مونده 🔛 مونده
نه بریچ نه سفالیک پاهاش یه طرف پهلوته سرش یه طرف پهلوت
فعلا عرضی هست نه بریچ نه سفالیک
آره نوشته عرضی هستش
عزیزم نوشته عرضی هست
بریچ نیست عرضیه
بریچ نیس عرضیه واسه تو سرش یه طرف پهلوت پاهاش اون یکی طرف پهلوت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.