۳ پاسخ

اره یکم بو میده فک کنم بخاطر این ک داخل پوشک مییمونه بو میگیره

زرد کم زنگ آره یکم بو میده

تقریبا مایل به زرد
و بو هم نمیده ولی بعد ۵بار جیش مایبیبی خودش یه بو بد میده

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان ماهلین وتودلی مامان ماهلین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۱۷ ماهگی