هزاران بار لعنت لعنت به زایمان طبیعی

۱۱ پاسخ

لعنت ب جفتشون😬😬

استرسم بیشتر شد😭

ای وای
عزیزم حتما خیلی اذیت شدی
برای طبیعی آمادگی بدن و دکتر خوب خیلی مهمه

منم اگه برگردم سزارینو انتخاب میکنم هلاک شدم طبیعی زاییدم بخیه ها هم ک بیشتر از ۲۰ خوردم

😭چر اخه

از نظر من لعنت به سزارین

چی شده عزیزم زایمانت خیلی سخت بوده؟

چرا عزیزم؟

چرا عزیزم
منم طبیعیم دکترم سز قبول نکرد مجبور شدم ولی راضیم

چت شده

چرااا

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی