۴ پاسخ

من دو دوره ۲۰ عددی تا الان آموکسی سیلین ۵۰۰ خوردم
مجازه..نگران نباش

اره دکترم بهم داده بود

من سرما خورده بودم دکتر برام ازیتروماسیتین نوشت مصرف کردم

اگ خوردیش که دیگ استرس نداشته باش حالا یدونه بوده استرس بیشتر برات ضرر داره، اگ ن تو بارداری معمولا250 میدن اونو بخور

سوال های مرتبط

مامان ایلیا💙 مامان ایلیا💙 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری