۱۲ پاسخ

برای منم دعا کن ۷روز تاخیرم تستم منفی شد

انشالله مثبت میشی عزیزم

عجب صبری داری امروز هم بزنی مشخص هست گلم

انشاالله مثبته

اگه تحمل داری یک روز دیگم صبر کن ولی کاریه که باید انجام بدی.

من یک هفته به پریودی درد پریودی داشتم حتا درد سینه آنقدر علائم پریودی داشتم. که دوهفته تست نزدم. ایشالاه که بارداری عزیز

شنبه حتمابرواآبده چکهااعتمادنکن

انشالله عزیزم

ایشالاه که میشه به خدا توکل کن

بی بی بزن مشخصه دیگه

انشالله که مثبتی

بزن گلم منتظر نباش فردا حتما بزن

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری