ب شوهرم گفتم انتظارسقط ازمن نداشته باش خودت مراقبت کن من اگه ده تابچه هم حامله بشم همه روبدنیامیارم مگه ماب وجوداوردیم ک برای ازبین بردنشم ماتصمیم بگیریم همه چی دست خداس
ولی انگار مثبته
😭😭واییی منم ۹ روز تاخیری دارم تست منفی ولی هنوز نشدم
نه مثبته
ب خودم نمیبینم چهارمی رو ایندفعه همراه بابچه رحمم روهم درمیارن😂
هاله داره
هاله داره
وای من امروز فقط دارم بیبی هاله دار میبینم همه هم نوزاد دارن 🥴🥴🥴
ایشالله ک همونی ک میخای بشه عزیزم
مثبته
حقیقتن منم دومی و سومی ناخواسته باردارشدم ولی چون دل سقط کردن ندارم..نگه داشتم خداروهزارباشکرمیکنم بابت وجودشون. اگرم حامله بودی غصه نخورخداخیلی بزرگه....
اگه باشی چ میکنی نگه میداری؟
مبارکه😁
مثبته قشنگم
وای نه
منفیه
اگه زیر پنج دقیقه ابن هاله تو عکس افتاده مبارکه
مثبت هست
هاله داره که🙂
مثبته خاهرمال منم همین بودحامله بودم
هاله دارع
هاله داره قشنگ معلومه
واااي هاله داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.