انشالله که منفیه؟

تصویر
۲۲ پاسخ

ب شوهرم گفتم انتظارسقط ازمن نداشته باش خودت مراقبت کن من اگه ده تابچه هم حامله بشم همه روبدنیامیارم مگه ماب وجوداوردیم ک برای ازبین بردنشم ماتصمیم بگیریم همه چی دست خداس

ولی انگار مثبته

😭😭واییی منم ۹ روز تاخیری دارم تست منفی ولی هنوز نشدم

نه مثبته

ب خودم نمیبینم چهارمی رو ایندفعه همراه بابچه رحمم روهم درمیارن😂

هاله داره

هاله داره
وای من امروز فقط دارم بیبی هاله دار میبینم همه هم نوزاد دارن 🥴🥴🥴

ایشالله ک همونی ک میخای بشه عزیزم

مثبته

حقیقتن منم دومی و سومی ناخواسته باردارشدم ولی چون دل سقط کردن ندارم..نگه داشتم خداروهزارباشکرمیکنم بابت وجودشون. اگرم حامله بودی غصه نخورخداخیلی بزرگه....

اگه باشی چ میکنی نگه میداری؟

مبارکه😁

مثبته قشنگم

وای نه

منفیه

اگه زیر پنج دقیقه ابن هاله تو عکس افتاده مبارکه

مثبت هست

هاله داره که🙂

مثبته خاهرمال منم همین بودحامله بودم

هاله دارع

هاله داره قشنگ معلومه

واااي هاله داره

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی
مامان 𝕜𝕒𝕣𝕖𝕟🩵 مامان 𝕜𝕒𝕣𝕖𝕟🩵 ۹ ماهگی
مامان hamin مامان hamin ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان هندونه🍉💙 مامان هندونه🍉💙 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان نیلسو🎀 مامان نیلسو🎀 ۷ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان محمدحسین🥰رقیه مامان محمدحسین🥰رقیه ۶ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۵ ماهگی
مامان نی نی سام🐥 مامان نی نی سام🐥 ۱ سالگی