سلااام ای منفیه؟؟

تصویر
۲ پاسخ

اره عزیزم

عزیزم منم بعد از چهارماه شدم اونم یه ذره میگن وقتی شیر خودتو میدی ممکنه تا دو سالم پری نشی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌نورا💖 مامان فاطمه‌نورا💖 ۲ ماهگی
مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان hamin مامان hamin ۱۴ ماهگی
مامان فستغ مامان فستغ ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان نیلسو🎀 مامان نیلسو🎀 ۷ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۵ ماهگی
مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی