منفیهه چرا هیجانی میکنین😐
یا علی
بچه دوماهه داری و تست مثبته؟😂🤦♀️
خدا بهت صبر بده جانم👋
مثبته ده قلو بارداری🙂
آره .منفی ی خط افتاده
منفیه
مثبته عزیزم ... انشالله خیره
منفیه خدا وکیلی تازه زایمان کردین بعد چن ماه رابطه نداشتن هول نشین خودتون گم نکنید بابا بگین بکشه بیرون بابا یکی تازه اومده دیگه بسه😂
بچه تو کوچیکه هست باید جلوگیری می کردی است مثبت نشون میده
مبثبت هست عزیزم
منفیه اون نوارشهههه خب درشو ببند سکته کردممممممم😥
چرا اینو باز کردی همه رو به شک انداختی
🤣🤣🤣🤣
منفیه اون خطای دیده
منفیه اون خطه مال نواره
میشه درشو ببندی بعد عکس بدی یا کلا مدلش اینجوریه
درشو چرا باز کردی
مجبور بودی یکم نکه میداشتی خواتو
یه تست دیگه بزن. ولی فک کنم مثبته
منفیه
عزیزم برو ازمایش بده چون تازه از بارداریت گذشته مثبت کاذب نشون میده
چجوری الکی میگن مثبته
اون خط نوار چسب بی بی چک هست
آره منفیه
وا از این مثبت تر؟؟
پس اون خط کمرنگه چیه
مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.