ناهار تیام عدسی🌱دال عدس+عصاره قلم+سیب زمینی+هویج

تصویر
۵ پاسخ

نوش جونش
قسمت سبز هویج و جدا کن برا تیام جون

پال عدس رو خیس کردی؟

خدا قووت بهترین مامان دنیا 😘 خدا تو رو واسه تیام کوچولو نگه داره قشنگم 🤲🏻💫🕋💕

مواد غذایی مجاز برای ماه هفتم رو میشه بذاری .
من تا الان به دخترم فقط پوره هویج و کدو و کدو خورشتی دادم . فرنی و حریره بادوم و سیب و گلابی و سوپ مرغ .

عصاره رو چجوری گرفتی جانم

سوال های مرتبط