۱۰ پاسخ

گلم کاغذ روغنی بخر بزار ته قالبت دیگه غمت نباشه
یاهم قالبتو از قبل چرب کن بزار یخچال

قالب گالوانیزه زیرش باید کاغذ روغنی بذاری بعد از اینکه از فر دراوردی و سرد شد با چاقو دور تا دورش رو ازاد کنی بعد برعکسش کنی راحت درمیاد کاغذ زیرشو درمیاری

دورش جدا کن با چاقو بعد سرد شد برش گردون تو ظرف کیکت تپ تپ بزن پشتش جدا میشع

این قالب که شما ریختین یا باید روغن جدا کننده بریزین یا کاغذ روغنی بزارین

بذار خنک شه
نوش جونتون

گلم‌با چاقو‌ یا یه وسیله پلاستیکی که شبیه چاقو‌باشه بکش دور ظرف از قالب جدا میشه،کیکت باید سرد باشه اگه گرم باشه جدا نمیشه

یه کم حالت خام داره تو عکس ولی دور قالب رو چرب اگه کرده باشی و زیرشو کاغذ روغنی انداخته باشی راحت درمیاد

یه ذره دورش شیر بریز جدا شه از قالب

خوب سرد بشه درمیاد، مگه قالبت رو چرب نکردی؟

بذار سرد بشه

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی