۷ پاسخ

مال منم کم شده قبلاً تکون میخورد انگار زلزله اومده😂

اون هفته ها طبیعیه

بازم اکه فایده نداش NSTبده

شیرینی بخور و اگه قند نداری نوشابه باید تکون بخوره منم اینجوری بود شاید در طول دو روز ۳.۴بار تکون می‌خورد
ولی ۳۰هفته ببعد تکونش خوب شد و بیشتر شد

طبیعیه دقیقا منم همبن موعضبمه از وقتی اومدم تو ۲۷ اینجوری شده

کم و اروم هم باشه طبیعیه

برو بیمارستان چک شو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی