خانوما من حرکات بچم خیلی کم شده چیکار کنم

۱۱ پاسخ

دوستانی که آزمایش قند خون ۴ مرحله ای شون بالا بوده چکار کردند؟ لطفا از تجربیاتتون بگید.من خیلی میترسم روم بمونه

یک چیز شیرین بخور به پهلو چپ دراز بکش طی ۲ساعت حداقل ۱۰حرکت باید داشته باشه

چیزشیرین بخورمثل نوشابه بچه ی من بجزنوشبابه هیچی دیگه واکنش نمیده
ب سمت چپ بخواب بیست دقیقه
اگه دیدی تکوناش خیلی کمه بروبیمارستان ان اس تی بده ضررنداره منم میرم وقتایی ک حرکاتش کم حس میکنم

من هفته پیش اینجوری شدم رفتم ان اس تی داشت سکسه میکرد گفت تو این هفته ها ی کاهش حرکت هست بخاطر تشکیل ریه ولی همچی خوب بود نگران نباش ولی اگه فردا ام تکون نخورد برو زایشاه یا بهداشت صدای قلبشو بزارن

خوابیده😅

چند هفته این

باورت میشه من به چیزی شک‌کنم هیچ وقت نمیام بپرسم چه کنم اون چیزی که مغزم الارم میده رو انجام میده

سلام اره عزیزم باید بری دکتر چون دور از جون میگن کاهش حرکت میتونه خیلی خظرناک باشه

یه چیز شیرین بخور

برو دکتر بیمارستان صدا قلبشو گوش بده

چیزای شیرین بخور حرکت میکنه

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری