بعضی وقتا حرکات نی نی کم میشه طبیعیه
ولی اگه مدت زیادیه حرکت نکرده برو دکتر یا سونو
منم هم هفته شما بودم حرکاتش کم شد دوباره خوب شد
آبمیوه شیرین و خنک بخور و به پهلو بخواب، تو دو ساعتش حرکاتش رو بشمر
اگر کم بود برو بهداشت یا مطب
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
خدایا منم همینطوریم چقدر بده این ۳ماه آخر همش باید نگران حرکات باشی
شایدخابیده آخه بیخودی نگران میشی.ی چیزشیرین بخور ب پهلوی چپ درازبکش اگ تونیم ساعت ۳تاحرکت زد طبیعی
ازمنم انگاری جاشون دازه تنگ میش نمیدونم بازم فردا میرم دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.