۹ پاسخ

بوس ب دستاش ولی میگن لاک نزنید فرشته ها از کنارش میرن بچه آسیب میبینه

اگه دستاشو دهنش کرد زود پاکش کنی براش ضرر داره💗

دختر منم وقتی واسش لاک میزنم ذوق میکنه وقتی که لاک رو جایی ببینه میاره که واسش بزنم😂

هانا ک میخوره من نمیزنم براش

منم پس بخرم بزنم واسش🤣🤣🤣

عزییییییزممممممم😍😍😍
منم آرزوم بود یه روز دستای دخترمو لاک بزنم🥰🥲 خداروشکربابت وجودش ولی خب خدا بهم گل پسر داد😊

ای جونم دخترو اداهاش دیگه

منم چند بار زدم ولی صبر نمیکنه اصلا اینقد تمیز در نمیاد

ای جونم

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان دختر ۱ سالگی