تو گهواره از از ۷ ماهگی ب بعد مجاز
منم فرنی و اوتمیل میریزم
منم دادم ک
فرنی و اوتمیل می ریزم
برای پسرم دکتر خرما هم نوشته بود از 4ونیم ماهگی میدادم
من دادم دخترمجوش زد🫠
من داخل حریره بادوم فقط میریختم فکر کنم به بادوم حساسیت داشت وقتی میخورد دور دهنش جوش های ریز میزد دیگه بهش ندادم
برا آهن بدنش خوبه البته من جای شکر که برا بچه خوب نیست یه دونه خرما می ریزم
من بعضی وقت ها برا شیرین شدن میریزم تو حریره بادوم
من دادم تو این سن
نه عزیزم خرما ۸یا۹ماهگیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.