۵ پاسخ

بیبی زدی خودت ؟؟

منم دوروز گزشته

منم امروز،1روزه تاخیرم...بی نهایت کمرم درد می‌کنه با دستم میخوره سینم درد می‌کنه...

سلام من سه روز گذشته ولی هنوز بیبی چک نزدم تا ی هفته صبر میکنم ببینم چی میشه

امروز موعدمه ولی نشدم دارم از استرس دق میکنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا 😍 مامان معجزه ی خدا 😍 هفته هفدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۲ ماهگی
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم هفته بیست‌وپنجم بارداری