عزیزم ببخشیا بخاطر عدد پاپ پایین بود غربالگری دوم انجام دادی؟ یا ب درخواست خودت
داخل بارداری اسپرین مصرف کردی؟
عزیزم زایمان کردی
یعنی سرش پایینه
شما هایی که تی نی هاتون سفالین هست هم بالایه ناف تون سفت میشه یانه هرکی بریچ باشه فقط اونجا سفت میشه
سر ب پایین
سز نمیشه اگ اوزانسی باشه
یعنی زایمان طبیعی سر بچه پاین
یعنی سر نی نی پایین پاهاش بالا
سرش پایینه
یعنی سربچه پایینه
بچه سرش تو لگنه
زایمان طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.