سفالیک یعنی چه

۱۱ پاسخ

عزیزم ببخشیا بخاطر عدد پاپ پایین بود غربالگری دوم انجام دادی؟ یا ب درخواست خودت

داخل بارداری اسپرین مصرف کردی؟

عزیزم زایمان کردی

یعنی سرش پایینه

شما هایی که تی نی هاتون سفالین هست هم بالایه ناف تون سفت میشه یانه هرکی بریچ باشه فقط اونجا سفت میشه

سر ب پایین

سز نمیشه اگ اوزانسی باشه

یعنی زایمان طبیعی سر بچه پاین

یعنی سر نی نی پایین پاهاش بالا

سرش پایینه

یعنی سربچه پایینه

بچه سرش تو لگنه
زایمان طبیعی

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۶ ماهگی
مامان آرین💙💙 مامان آرین💙💙 ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۶ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷هدیه امام حسین ع🩷 مامان 🩷هدیه امام حسین ع🩷 ۶ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی