۱۲ پاسخ

شاید کلیه سرما خورده

سلام خواهر جان

نه اشکال نداره

سلام خواهر جان خوبین جواب میدین کار دارم

ایدی روبیکام هست

@Fyhfhgj

این ایدی روبیکام هست

@Fyhfhgj

خواهر. جان روبیکا دارید

سلام عزیز بیداری کارت دارم

از پزشکتون بپرسید چنین مسائل مهمی رو. پاسخ‌های ما ممکنه شما رو گمراه کنن

ممکنه کلیه باشه

سوال های مرتبط