شاید کلیه سرما خورده
سلام خواهر جان
نه اشکال نداره
سلام خواهر جان خوبین جواب میدین کار دارم
ایدی روبیکام هست
@Fyhfhgj
این ایدی روبیکام هست
@Fyhfhgj
خواهر. جان روبیکا دارید
سلام عزیز بیداری کارت دارم
از پزشکتون بپرسید چنین مسائل مهمی رو. پاسخهای ما ممکنه شما رو گمراه کنن
ممکنه کلیه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.