مامانا پهلو سمت چپم خیلی درد داره خطرناکه؟؟؟؟

۴ پاسخ

عادیه گل

ولی به دکترت بگو

بارداری همینه دیگه عزیزم
بارداری من خیلی سخت بود خیلی

منم‌گاهی ی سمت شکمم سفت میشه و درد شدید میگیره طوری ک نمیتونم تکون بخورم
همون حالتی میمونم اروم اروم نفس میکشم و اون قسمت و میمالم
بعد یواش بلند میشم میشینم.چون‌نشسته دردش کمتره
بعد دیگ کم کم خود به خود بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد