سلام مامانا پستونک یومامای خوبه

تصویر
۲ پاسخ

کلا مارک خیلی ضعیفیه
من شیشه ۱۲۵میلشو‌گرفته بودم
افتضاح بود

الان‌هم پستونک هم شیشه شیر هردورو‌ اونت گرفتم

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش براش قران. ختم. کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان مهدیار کوچولوم مامان مهدیار کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی