۶ پاسخ

من خوردم تا حالا چهار پنج بار

نه بابا چه ضرری اوایل بارداری ضرر داره .ولی الان ماشالا بزرگه بچت

بله خوب نیست کلا
در حد چند تا دونه برای رفع هوس بخورید

دکتر من که میگه تا آخر نباید خورد

من از اول میخوردم

نه فقط اوایل بارداری ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلین خانوم😍 مامان آیلین خانوم😍 ۱۱ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی