خانماااا این آزمایش چجوریه ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

تیروئیدت خیلی بالاعه
باید بین ۱تا۳ باشه تیروئید مال تو بالای ۷
ویتامین د خیلی کمه . قندان مرزه رعایت کنی قند و شکر و شکلات درست میشه.

ویتامین د کمه
قندت مرزه
اشتباه نکنم تیروئید داری؟

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری