کسی هست که با تنبلی تخمدان باردار شده باشه؟

۱۰ پاسخ

بله من باردارم الان

اره پسرم و با دارو باردار شدم این بارداریمم ناخاسته بود من فک میکردم با وجود تنبلی ب راحتی باردار نمیشم

اره باردار میشی منم داشتم ولی با رعایت رژیم سالم خوری و ورزش منظم

من باردارم

من بدون دارو باردار شدم ولی سهل انگاری خودم بود ۸هفته سقط شد

بگید خانما
ماهم ایشالله ماه بعد باردار شیم

منم درگیرم

اره آدم باردار میشه ولی طول می‌کشه

به سختی من خودم درگیرشم باردار فعلا نشدم

بله با قرص باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌ونهم بارداری
در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 در انتظارِ ثمره‌ی عشقمون♥️👶🏻 قصد بارداری