امپرازول ساده دکتر بهم گفت بخورم مشکلی نداره
واسه من ورم میکنه معدم
فاموتیدین میتونی بخوری..اگرم معدت اسیدیه موز بخور خیلی خوب اسید معده رو جمع میکنه
بیا پیش من خواهر از یه طرف تهوع از یه طرف معده
من از معده درد نصف شدم سه چهار روزه معده درد ندارم الحمدالله گلاب یزره بخور خیلی خوبه چایی نبات هم میتونی بخوری نباتش کم بنداز یه تیکه نون خالی بذار دهنت گوجه عالیه چون اسید داره گوجه اسید معده رو میخوابونه خام خامی بخور بدون نمک
منم دیشب اینجوری بودم آخرش چایی با مقدار کمی زنجبیل خوردم بهتر شدم
بعد شام ی قرص فاموتیدین بخور
دکتر برو دارو بهت بده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.