۳۳ پاسخ

منم ۲ سال ونیم

من گذاشتم بعدعید ان شاالله اگر خودش هم امادگی داشته باشع

نه منم گذاشتم تابستون. اگه نشد هم سال بعدش.

منم گذاشتم ۲ سال ب بعد
اول از شیرخشک بگیرم دیدم هوا هم خوب شد میگیرم از پوشک البته کم کم

بابا منم نیتم بود دوسال و نیم بگیرم
خب دیگ خودش خواست که دیگ بره دستشویی جیش کنه
تو عمل انجام شده قرار گرفتم

من گذاشتم تابستون نزدیک سه سالگی

منم دو و نیم سالگی انشالله

بعضیا من استرسی من خودم ب شخصه نه با بچه دعوا کردم نه داد زدم نه هییییچیییی تو شلوارشم جیش میکرد انگار مای بی بی فقطططط با ارامش تمام تمام براش توضیح میدادم همین قابل توجه اون خانمی ک میگه بچرو استرسی میکنن دودش تو جشم خودشون میره

فقط اینو بگم تا پوشک از تن بچه در نیاری چنننندییین بار خطا نده براش توضیح ندی بچه ب پوشک تنش عادت میکنه چه ۲سال چه ۲نیم چه ۳
دختر منم هیییچی بلد نبود تن تن جیش میکرد منم یه مدت واقعیت ب خاطر گرون شدن پوشک بازش گذاشتم هی جیش کرد هی توضیح دادم هی جیش کرد هی بردمش دسشویی با خودم جیش کردم بای بای کردم گفتم برو پیش دوستا و خیییلی چیزای دیگه شاید این اتفاقا تو یک ماه بودها اصلا قصد نداشتم از پوشک بگیرمش فقط گفتم روزا هم یادش بدم فعلا هم اینکه تو پوشک یکم حالا صرفه کرده باشم ولی خدارو شکز الان دخترم دوروزه ک میگه و الحمدالله بدون خطاست حای امشبم نزاشت ک من پوشکش کنم

من تو نصفه راه موندم کاش میذاشتم تابستون الان خیلی خطا داره

من فعلا نمیگیرم گناه داره طفلی
هر وقت خودش آمادگی داشت اون موقع

من از هفته بعد انشاالله استارتش و میزنم به زور دیگه پوشک میبندم نمیزاره

منم دوسال ونیم

ن منم نگرفتم گذاشتم بعد عید اگه امادگیش داشت بگیرم

منم گذاشتم بعد عید مسابقه که نیست بچه اذیت میشه گناه داره

نه منم گذاشتم هوا خوب بشه

منم دارم امادش میکنم برای تابستون

نه من هنوز نگرفتن آمادگی نداره

منم تابستون میخوام بگیرم هم هوا سرده هم اینکه دخترم آمادگی نداره هنوز

سلام...من که گذاشتم بعد از سه سالگی...

من گرفتم

من فقط شبا پوشک میکنم یا موقعه بیرون رفتن داخل خونه از صب تا شب پوشک نمیکنم

منم دوسال و نیم میخام بگیرم

نه بابا زوده عجله نکن ، منم تابستون اگر آمادگی داشته باشه شروع میکنم

نه من ماه بعد

منم استارت زدم ولی بچم کامل آماده نیس خیلی خطا داره

نه منم هستم

منم گذاشتم تابستون بگیرم

ن من نگرفتم 😉

منم تابستون میگیرمش از پوشک

من بعد دو و نیم میگیرم

ن والا من امتحان کردم پسرم اصلامتوجه نیست بیخیالش شدم

🤣🤣
ی مدت من شیر میگرفتم بچمو کل تاپیکاااا ترک شیر بود الان کل تامیکا ترک پوشکه 🤣
دختر من‌امادگیشو داشت راستش گرفتم منم گذاشته بودم دو سال و نیمگی

سوال های مرتبط