خانما کسی از این ازمایش سر درمیاره

تصویر
۳ پاسخ

دیابتت لب مرزه ...شیرینی زیاد میخوری؟

بالا بودن esr و crp یعنی عفونت یا التهابی داخل بدن هست ممکنه آزمایش رو زمانی داده باشید که سرماخوردگی و عفونت داشتید
تری گلیسرید هم یکم بالاست اما چون زیاد نیست با رژیم غذایی مناسب پایین میاد نیاز به دارو نیست
و همینطور tsh بالا هست که نشانه کم کاری تیروئید هست که اونم با دارو کنترل میشه
بقیه چیزها خوبه

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ سالگی
مامان آهو 💕آرسام مامان آهو 💕آرسام ۶ سالگی