سلام خانما کسی میفهمه از این آزمایش انگل

تصویر
۴ پاسخ

تست مدفوعش مشکل نداره.شمارش گلبولش فقط یکم کمخونی خفیف داره .با زینک هم یه کوچولو کم که فکر نکنم مهم باشه

فرستاد تست انگلشو

این ازمایش خونه انگار؟کلا دکتر گفت خیلی از انگلا با ازمایش نشون نمیده اگه علایم باشه دوتا قرص بخوره کافیه

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آوین و دلوین مامان آوین و دلوین ۶ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آنیتا و آیهان مامان آنیتا و آیهان ۶ سالگی