مامانا من همش انگار ترش میکنم بعد اسید معدم میاد بالا چیکار کنم

۴ پاسخ

طبیعیه باید منتظر بمونی هفتت بیاد بالا منم همینطور بودم الان خیلیییی بهترم

منم میسوزه معدم

عادیه

منم غذا نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری