خانما کسی میدونه چرا من هیچ حسی نسبت به تو دلیم ندارم ؟؟؟

۷ پاسخ

منم همینجورم نمیدونم شاید چون تکونی نمیخوره و هنوز وجودشو باور نکردم تازه حالت تهوعم نباشه یادم میره حاملم😅😅😅😅

چون هنوز تکوناش قوی نشده

منم همینم و حس بدیه گاهی گریه میکنم همش میگم چرااین حس احمقانه رو دارم

منم هیچ حسی ندارم فقط حس نگرانی که سالم ‌باشه بنظرم‌طبیعیه

برای من قابل درکه
من دوسش دارم ولی اونجوری که بقیه میگن می میرم براش و اینا نیستم

طبیعیه عزیزم

جنسیتش چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱۱ ماهگی