خیلی هم خوبه شیرت چربه
اجی سلام
منم شیرم کمه میخوام شیر خشک شروع کنم نمیدونم چه مارکی بگیرم رفلاکس داره.چه مارکی میدی شما هر ۲ ساعت چند سیسی؟
این یعنی عالیه شیرت چربه
بالخره جنسیت کوچولوت چی بود؟
فقط شیر خودتون رو میدین یا کمکی هم میخوره اگه فقط شیر خودتون رو میخوره وزنش عالیه🙂
شیر خودتون رو باید زیاد بدوشین تا رنگش خوب بشه
نمیدونم چقدر واقعیت داره ولی سر بچه اولم به من میگفتن اغوز باید تا ۱۰ روز بچه داده بشه و بخوره بعد اون شیر داخل سینه مادر فاسد میشه باید زیاد بدوشی تا تغییر رنگ بده 😐
اره گلم شیرت خوبه
به مرور درست میشه بچه وزن گرفته وسیر میشه یعنی شیرت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.