۷ پاسخ

خیلی هم خوبه شیرت چربه

اجی سلام
منم شیرم کمه میخوام شیر خشک شروع کنم نمیدونم چه مارکی بگیرم رفلاکس داره.چه مارکی میدی شما هر ۲ ساعت چند سیسی؟

این یعنی عالیه شیرت چربه

بالخره جنسیت کوچولوت چی بود؟

فقط شیر خودتون رو میدین یا کمکی هم میخوره اگه فقط شیر خودتون رو میخوره وزنش عالیه🙂
شیر خودتون رو باید زیاد بدوشین تا رنگش خوب بشه
نمیدونم چقدر واقعیت داره ولی سر بچه اولم به من میگفتن اغوز باید تا ۱۰ روز بچه داده بشه و بخوره بعد اون شیر داخل سینه مادر فاسد میشه باید زیاد بدوشی تا تغییر رنگ بده 😐

اره گلم شیرت خوبه

به مرور درست میشه بچه وزن گرفته وسیر میشه یعنی شیرت خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی