۴ پاسخ

ماساژ بده براش بادش بیاد بیرون

یا نفخ ید سرماخوردگی یا گشنگی

نفخ داره

باده.

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی