۵ پاسخ

من اپتامیل میدم از روز اول در کنار شیر خودم شکر خدا راضیم

اپتامیل من از دوماهگی ب بعد ب پسرم دادم تا دوسال خوب بود الان ب دخترم‌ نان میدم

من اینجا تعریف ببلاکو شنیدم، فعلا ببلاک میدم.

واسه هر بچه ای خب فرق میکنه.
من ببلاک میدم خوبه

هر بچه ای فرق داره به بچه من ببلاک‌ میسازه وزن دهیشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان دوتا قلب 🩵 مامان دوتا قلب 🩵 ۳ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی