خانوما توی‌۳۶هفته زایمان کنی بچه میمونه؟

۱۵ پاسخ

اره عزیزم نگران نباش

آره عزیزم خیالت راحت
بچه از 28هفته به بعد زنده می مونه

اره گلم نگران نباش

بله عزیزم

اره عزیزم‌نگران نباش

من 36, و 3, روز زایمان کردم.. خداروشکر دخترم دستگاه هم نرفت

اره اتفاقا من شنیدم دوقلو ها ۳۶ یا ۳۷ هفته ختم بارداری میدن حتما بچه کامل میشه دیگ

من ۳۴ هفته ۶ روز زایمان کردم حتی بچم دستگاه نرف امپول ریه هم نزدم

خانوما حتما باید امپول بتا تزریق کرد یعنی اگه بچه ۳۸ هفتم بیاد دنیا کامل نیس؟

تو ۲۶ هفته میمونه .۳۶ ک شاهه

آره عزیزم. دختر من ۳۶ هفته و ۳ روز بدنیا اومدش خداروشکر همه چی خوب بودش .

آره بابا عمه من۳۴ هفته زایمان کرد

وا چرا نمونه
دختر خواهرم ۳۶هفته دنیا اومد دردش بجونم الان یک سال یک ماه میکنه🥰

آره خواهر زادم پارسال ۳۶ دنیا اومد کامل بود هیچ مشکلی نداش

خاهر تو هفته 28هم میمونه توکل بخدا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی