۱۲ پاسخ

آب هویج بخور شبها شامت رو زود بخور بعداز چهارماه با اجازه دکتر می تونی بری باشگاه شیردهی هم می گن شکم رو کمی صاف می کنه

سلام قشنگم من سیسمونی میفروشم‌سایت خرید دارم قیمتام‌خیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه‌۱۲۰ ت شلوار دونه ای ۸۵ت
اگه خواستی خرید کنی عضو کانال ایتا بشید
اینم لینک کانال در پیام‌ رسان ایتا
@karenshopingg

نه کی گفته

چرت گفتن😐

نه میره داخل شکم بند ببند بعد ک بخیه هاتو کشیدی غذا هم رعایت کنی میره داخل

نه عزیزم
خواهرم سزارین کرده
شکمش تخته

نه عزیزم با ریکاوری و تمرینات درست و تغذیه درست خیلی زود جم میشه من اتفاقا برنامه بعد زایمان هم مینویسم برای مشاوره اگر دوس داشتی بهم دایرکت بده اینستا @liyam_storm

من ۱۵ روزه زایمان کردم شکمم یذررره مونده دیگ دارم گن میزنم

گوش نکن به این حرفا مادر من ۱۸ سال پیش دوقلو بودن بچه هاش کامل جمع شد

چرت و پرت

نه مال من خیلی هم خوب کوچیک شد

نه 😐

سوال های مرتبط