دوستان بین این سه اسم کدوم قشنگتره ... دلارز..نیلا...ماهلین 😀

۱۳ پاسخ

اسمای الان یه جوریه فردا تو مدرسه یکیو صدا بزنی صد نفر برمیگردن 🤦‍♀️
مثلا پناه

نیلا

ماهلین خییییلی زیاد شده

نیلا.

نیلا عالیه👌

نیلا

دلارز خیلی دوست دارم

ماهلین

نیلا♡♡♡

ماهلین خیلی قشنگه

ماهیلین ماهم اسم دخمل کوچولومون میخوایم بزاریم ماهیلین

اسم های انتخابی من😂ک هنوز موندم بین شون😂😂ولی ماهلین فعلا حذف کردم بیشتر نیلا بعد دلارز
نیلماه باز ب دلم نشسته😩😂😂

من میخواستم اسم بچمو نیلا بزارم یا ماهلین...دیگ پسر شد😅

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نلا💫🩷 مامان نلا💫🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری