خانماتوی۷ماهگی فقط سنو وزن بایدبریم؟

۲ پاسخ

واسه من 27 هفته سونو وزن و چسبندگی داد

سونو وزنو من یبار ۳۰ هفته رفتم یبارم ۳۶ هفته
دیگه هیچ سونو و ازمایشی انجام ندادم از ۳۰ هفته به بعد (بجز همون دوتا سونو وزن)
و با سونو ۳۶ هفته دکتر نامه سزارینمو داد و تمام

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری