خانما سونوچسبندگی چندهفته بایدبریم؟

۶ پاسخ

واسه من نوشته هفته بعدبرم

من۲۶ هفته رفتم واژینال

من آنومالی که رفتم داپلر و چسبندگی رم رفتم

من ۳۲هفته رفتم

چسبندگی چیه

من فک کنم 28 هفته بودم رفتم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد